تولیدپوشاک

تولید کننده انواع لباس مجلسی

تولیدپوشاک

تولید کننده انواع لباس مجلسی

تولیدپوشاک

تولیدپوشاک در ایران


آیا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که در صنعت پوشاک و لباس سرمایه‌گذاری کنید؟ می‌دانید تولیدکنندگان ایرانی که تلاش دارند لباس تولید داخل را بر تن شما ببینند، چه مشکلاتی دارند و چه انتظاراتی؟ پرسش‌ها و چالش‌های پیش روی فعالان صنعت پوشاک و محصولات نساجی ایران کم نیست و اگر بخواهید پای درد دل تولیدکنندگان داخلی بنشینید، قصه‌شان از جنس غصه است و مشکلات زیادی آنها را در رقابت با تولیدکنندگان خارجی، به‌ویژه واردات غیررسمی یا همان قاچاق حاشیه‌نشین کرده است. آنها امیدوار بودند و هستند که دست‌کم به‌دلیل بالارفتن ارزش ارز در کشور و گران‌ترشدن قیمت پوشاک خارجی، سهم بیشتری از بازار را در رقابت با برندهای خارجی به‌دست بگیرند اما حجم بالای مشکلات تاکنون باعث شده که نتوانند به آرزویشان دست یابند؛ آرزویی که می‌توان در یک جمله خلاصه کرد و آن جمله این است: پوشاندن تن ایرانیان به تولید ایرانی.


www.garanee.ir

تولیدپوشاک.com

تولیدپوشاک

کیفیت تولید پوشاک در ایران

اجناس ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا نظارت های صنفی بر تولید کیفیتی اعمال می شود و البته بخشی از علت گران بودن کالای ایرانی نیز همین است که تولیدکننده داخلی از مواد اولیه باکیفیت استفاده می کند و قیمت تمام شده بالا می رود و این در حالی است که مواد اولیه محصولات خارجی به ویژه چینی و تایلندی کیفیت مناسبی ندارد و تولیدکنندگان خارجی نیز محدودیتی از نظر استفاده از نشان های تجاری خارجی و تقلب در استفاده از نشان های تجاری اروپایی ندارند بنابراین تولید این کشورها به آسانی در بازار ایران که مشتری آن خواهان جنس خارجی ارزان قیمت است، به فروش می رسد.


www.garanee.ir

تولیدپوشاک.com

تولیدپوشاک


مشکلات تولید پوشاک در ایران

مشکل اصلی تولید پوشاک در ایران کارگاهی بودن آن است یعنی تولیدکننده ایرانی در یک کارگاه کوچک فقط به تولید یک نوع پوشاک می پردازد زیرا دستگاه های آن کارگاه اجازه تنوع در تولید را نمی دهد ضمن این که تولید در سطح کارگاهی گران تمام می شود بنابراین فکر می کنم اگر کارگاه ها را به گونه ای ساماندهی کنیم که با هماهنگی یکدیگر تنوع تولید را با تولید انبوه آغاز کنند هم قیمت تمام شده کمتر خواهد بود و هم می توانند متناسب با مشتریان تولید خود را عرضه کنند.


www.garanee.ir

تولیدپوشاک.com


تولیدپوشاک

بازار پوشاک داخل کشور توسط نشان های تجاری نامرغوب چینی، مسموم شده است.بخش عمده ای از پوشاک چینی وارداتی به ایران به علت ارزان بودن قیمت در بازار داخلی با استقبال مواجه می شود اما این کالاها به دلیل عمر کوتاه و کیفیت نازل هم به تولیدکنندگان داخلی صدمه می زند و هم مصرف کنندگان زیان می بینند.به دلیل این که تولیدکنندگان داخلی صاحب نشان تجاری، بیش از آن که متوجه مصرف کنندگان کم بضاعت باشند، متوجه اقشار با درآمد بالا هستند، می بینیم که بازار به راحتی در اختیار تولیدکنندگان چینی و محصولات بی کیفیت آن ها قرار می گیرد و سهم بازار تولیدکنندگان داخلی در بازار پوشاک ارزان به سرعت کاهش می یابد.


www.garanee.ir

تولیدپوشاک.com

تولیدپوشاک

تولیدپوشاک

بازار پوشاک ایران پذیرای تجارت وارداتی ۲۰ میلیون دلاری محصولات چینی است. این حجم واردات در حالی است که به اعتقاد کارشناسان با توجه به زیرساخت ها و زمینه هایی که در ایران حداقل از نظر تولید پوشاک وجود دارد نباید هر سال شاهد حجم زیادی از واردات پوشاک بی کیفیت چینی باشیم. کارشناسان بر این نظرند که می توان تولید انبوه پوشاک در ایران را در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی آغاز و در اقدامی جهادگونه محصولات باکیفیت پوشاک ایران را جایگزین پوشاک چینی کرد و ارزش افزوده پوشاک ایران را به اقتصاد ملی بازگرداند و اجازه نداد که سرنوشت کفش برای پوشاک تکرار شود!

www.garanee.ir

تولیدپوشاک.com