بازار پوشاک داخل کشور توسط نشان های تجاری نامرغوب چینی، مسموم شده است.بخش عمده ای از پوشاک چینی وارداتی به ایران به علت ارزان بودن قیمت در بازار داخلی با استقبال مواجه می شود اما این کالاها به دلیل عمر کوتاه و کیفیت نازل هم به تولیدکنندگان داخلی صدمه می زند و هم مصرف کنندگان زیان می بینند.به دلیل این که تولیدکنندگان داخلی صاحب نشان تجاری، بیش از آن که متوجه مصرف کنندگان کم بضاعت باشند، متوجه اقشار با درآمد بالا هستند، می بینیم که بازار به راحتی در اختیار تولیدکنندگان چینی و محصولات بی کیفیت آن ها قرار می گیرد و سهم بازار تولیدکنندگان داخلی در بازار پوشاک ارزان به سرعت کاهش می یابد.
www.garanee.ir